Jdi na obsah Jdi na menu
 


Tak zimu jsem celou přežil s OMEGOU II. Byl v ní motor MVVS 10ccm s laděným výfukem, ale nevydržel, zadřel se. Dal jsem do ní IRVINE 12,5ccm a je to akorát. Omega je moc hodné éro a přitom rychlé a obratné. Nádherně se s ní přistává, proti větru skoro krokem a nepadne po křídle. 
Obrazek

















Obrazek

















Obrazek

















Obrazek



Přes zimu jsem zkusil ještě jedno éro, IBISe. Byl v něm benzínový motor s úžasnou spotřebou, ale na můj vkus moc pomalé.....
Obrazek



















Obrazek



















Tak jsem s ním dal asi pět letů a prodal. Nový majitel je s ním spokojen a to jsem rád.

Protože je moc hezké počasí, musel jsem si pořídit i nějaké rychlejší éro. Koupil jsem Matadora, vzhledově nic moc, ale létal dobře. Bohužel za letu mi upadla jedna polovina výškovky, při letu asi 2m nad zemí se s tím už moc dělat nedalo. Vytržená motorová přepážka, na pár místech praskliny na laminátové trupu. Křídlo naštěstí zůstalo nepoškozeno. No kdyby se někdo nudil a chtěl si ho dát do pořádku, válí se mi v garáži.....
Obrazek

















Stroj se kterým teď létám:

Obrazek
Obrazek



















Obrazek



















Zálet byl dosti dramatický, už jsem se s érem loučil..... Ale podařilo se zvládnout hezkých pár kritických okamžiků a už s ním létám v pohodě. Jen je problém na našem travnatém letišti ho pořádně rozjet a zvednout, opět nešťastná odpružená přední podvozková noha a vrtule příliš nízko. Když už je ale ve vzduchu, je neskutečně obratné, jen trochu tupější na výškovku. Ale jde o zvyk, zvykám si... Je na obloze moc hezky vidět, žlutá je prostě žlutá a spodek červený. Jen přistání jsou s ním pěkně rychlá, v tomto případě děkuji za travnaté letiště. Nedovedu si představit přistávat s tím na asfaltu.......
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář